Travelport GDS i Flybe podpisują nową umowę dystrybucji

Zgodnie z nowym porozumieniem pełny pakiet usług i produktów największego regionalnego przewoźnika w Europie będzie dostępny dla wszystkich użytkowników Travelport GDS na całym świecie.

Travelport GDS, jeden z wiodących na świecie dostawców systemów globalnej dystrybucji (GDS), składający się z marek Galileo i Worldspan, ogłosił zawarcie nowej wieloletniej umowy typu ?full content? z Flybe, największą regionalną linią lotniczą w Europie. Dzięki porozumieniu wszystkie współpracujące z Travelport GDS biura podróży na świecie otrzymają dostęp do taryf i zasobów Flybe, w tym do jej najtańszych dostępnych wyłącznie online stawek internetowych.

?Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania tej nowej umowy typu ?full content?, która umożliwi nam zaoferowanie wszystkim użytkownikom naszego systemu pełnego pakietu usług Flybe, łącznie z ich najtańszymi taryfami dostępnymi tylko online?, powiedział Matthew Hall, Vice President Airline Services for Travelport GDS in Europe, Middle East and Africa. ?Dzięki współpracy z innowacyjnymi przewoźnikami, takimi jak Flybe, możemy zapewnić, że korzystający z naszych systemów agenci, a także biura podróży, pozostaną konkurencyjni z pełnym dostępem do możliwie najlepszego kontentu linii lotniczych?.

Stephen Hobday, szef sprzedaży w Flybe stwierdził: ?Rozległa sieć Travelport GDS w Wielkiej Brytanii i na innych kluczowych rynkach daje wyjątkową możliwość jak najszerszego udostępnienia usług agentom i stanowi istotną część naszej różnorodnej platformy dystrybucyjnej. Doskonale uzupełnia naszą wielokanałową strategię dystrybucji, a ponieważ szukamy sposobów dla dalszego rozwoju, w najbliższych latach stanie się głównym motorem naszego wzrostu?.

 

 

 

O Travelport GDS

 

Travelport GDS jest jednym z największych na świecie dostawców globalnego systemu dystrybucji (GDS), składającym się z marek Galileo i Worldspan. Travelport GDS, działając w ponad 145 krajach, jest systemem dystrybucji usług turystycznych, który łączy informatyczne rozwiązania tradycyjnych GDS z narzędziami online, umożliwiając biurom podróży, agentom i pośrednikom turystycznym wyszukiwanie, przetwarzanie i dokonywanie dziesiątek tysięcy rezerwacji oraz sprawdzanie w kilka sekund opcji podróży wśród różnorodnych dostawców usług turystycznych. Travelport GDS oferuje także usługi Inteligentnej Analizy Danych, które dostarczają istotnych dla działalności branży turystycznej danych marketingowych i innych oraz IT Services & Software. Travelport GDS stanowi część Travelport, największego na świecie konglomeratu turystycznych marek, baz danych i usług.

Więcej informacji o Travelport GDS można znaleźć na stronie www.Travelport.com.

 

 

O Flybe

 

Flybe jest największą regionalną linią lotniczą Europy oferującą ponad 190 połączeń między 13 krajami. Ten odnoszący największe sukcesy przewoźnik działa z 64 startowych portów lotniczych ? 34 w Wielkiej Brytanii i 30 na kontynencie europejskim.

Flybe to linia lotnicza numer jeden wśród brytyjskich przewoźników krajowych typu ?point-to-point?, obsługująca pięć razy więcej tras krajowych niż jakakolwiek inna linia lotnicza.

Flybe otrzymała tytuł 2009 Regional Airline of the Year w zestawieniu Air Transport World; zdobyła nagrodę 2008 Regional Leadership Award w konkursie 2008 Global Airline Strategy Awards; wygrała nagrody Flight International Best Management Team 2007, Business Achievement Award w konkursie Franco British-Business Awards 2007 oraz nagrodę za specjalne zasługi na rzecz zaangażowania w ochronę środowiska ?Special Merit for Commitment to the Environment? w konkursie Budgie Awards w 2008 roku.

Flybe jest największą rejsową linią lotniczą w Birmingham, Exeter, Manchester, Southampton, Belfast City oraz na Wyspie Man i Wyspach Normandzkich.

Flybe jako pierwsza linia lotnicza w branży uruchomiła w czerwcu 2007 r. system oznakowania ekologicznego ECO.

Porozumienia franszyzowe Flybe podpisane w styczniu 2008 r. z linią lotniczą Loganair jest inicjatywą przełomową.

Flybe, jako pierwszy przewoźnik wśród brytyjskich linii low-cost, uruchomił program lojalnościowy Rewards4all, dostępny dla wszystkich pasażerów.

  źródło:  Rynek Turystyczny


Inne wpisy z danej kategorii: Aktualności

RSSKomentarze (0)

Trackback URL