Samoobsługa na Okęciu jest coraz popularniejsza

Coraz większym zainteresowaniem cieszą się samoobsługowe odprawy na Warszawskim lotnisku.  Skorzystało z nich już ponad 150 tys. pasażerów, którzy rozpoczynali podróż w stolicy.

Pierwsze urządzenia powstały już w 2008 roku. Do dzisiaj pasażerowie niemieckiego przewoźnika Lufthansa najczęściej odprawiają się w kioskach self check-in.

Na lotnisku Chopina swoje urządzenia do samodzielnej odprawy mają również Air France/KLM, Austrian Airlines, Finnair i LOT.

Samoobsługowe kioski umożliwiają pasażerom odprawę bez konieczności zgłaszania się do tradycyjnych stanowisk odpraw. Najierw drukowana jest automatyczna karta pokładowa na podstawie danych z biletu. Z kartą pokładową pasażer może udać się bezpośrednio do kontroli bezpieczeństwa, a następnie do samolotu. Pasażer podróżujący z bagażem rejestrowanym, po odprawie w kiosku samoobsługowym może nadać swój bagaż w dedykowanym stanowisku drop-off.

- Pasażerowie, którzy nie boją się nowinek chwalą sobie taką formę odprawy. Po przybyciu na lotnisko mogą od razu udać się do kontroli bezpieczeństwa i wejść do strefy transferowej. Zamiast w kolejce czekać na kartę pokładową, mają więcej czasu na korzystanie ze sklepów, restauracji czy salonów executive lounge – mówi Michał Hofman, kierownik zespołu ds. technologii i jakości obsługi pasażerów na Lotnisku Chopina.

 

źródło: informacja prasowa


Inne wpisy z danej kategorii: Wiadomości turystyczne

RSSKomentarze (0)

Trackback URL