Poznań w CNN

40 spotów promujących Poznań emituje od poniedziałku amerykańska telewizja CNN. Koszt kampanii to 300 tys. dolarów.


Film trwa 30 sekund, emisja spotów zaplanowana jest do 6 grudnia. Jak
poinformował w poniedziałek PAP dyrektor Biura Promocji Miasta Poznania
Łukasz Goździor, głównym celem kampanii jest zachęcenie zagranicznych
inwestorów do zainteresowania się Poznaniem.
"Zapraszamy do odwiedzenia miasta i realizowania interesów w Poznaniu, jak również do spędzania tutaj czasu wolnego.

W spocie zobaczyć można m.in. Stare Miasto, poznańską Maltę, Stary
Browar i nowoczesne budynki" – powiedział PAP Goździor. Jak dodał,
polskie miasta – poza Warszawą – rzadko decydują się na taką formę
promocji w zagranicznych mediach.

źródło: TTG Polska


Inne wpisy z danej kategorii: Aktualności

RSSKomentarze (0)

Trackback URL